M-am hotărât să scriu postarea asta după ce am văzut de-a lungul timpului o repulsie pentru branduri la privitorii sportului de performanță.
Nu încerc să apar pe nimeni fie el brand sau sportiv, ci să lămuresc nişte chestii. Fie el brand sau sportiv, are de urmărit nişte scopuri şi alea-s financiare. Brandul urmăreşte să fie vizibil că doar aşa îşi vinde produsele şi îşi creşte afacerea, dar nu brandul este subiectul articolului, ci sportivii.
Eh, vrem să avem performeri şi să avem la ce ne uita şi cu ce “ne mândri“, dar nu ne convine când vedem sportivul că apare în poze cu brandurile care îl sponsorizează, pe tricou, short sau încălţări.
Brandul ăla îi dă să mănânce sportivului ăluia, că el n-a stat toată ziua la birou să facă bani de-o pâine şi pe urmă după job s-a dus să alerge puţin pe pistă. Ăla îşi dă duhul toată ziua, fie soare, ninsoare, ploaie sau vânt, şi trage de el la maximum în sala de forţă, după care merge să se odihnească, fiindcă aşa e viaţa de sportiv profesionist.
Şi fiindcă trebuie să mănânce şi el ceva, are nevoie de susținere. Susţinerea aia vine de la diferiţi finanţatori, dar în mare parte vine de la branduri şi din reclame, deci e absolut normal ca omul să promoveze entitatea care îl ajută financiar, că altfel s-ar lasă de sport şi şi-ar găsi un loc de muncă.
Leave A Comment