Sportivii, performanța și brandurile

M-am hotărât scriu postarea asta după ce am văzut de-a lungul timpului o repulsie pentru branduri la privitorii sportului de performanță.

Nu încerc apar pe nimeni fie el brand sau sportiv, ci lămuresc nişte chestii. Fie el brand sau sportiv, are de urmărit nişte scopuri şi alea-s financiare. Brandul urmăreşte să fie vizibil doar aşa îşi vinde produsele şi îşi creşte afacerea, dar nu brandul este subiectul articolului, ci sportivii.

Eh, vrem avem performeri şi avem la ce ne uita şi cu ce “ne mândri“, dar nu ne convine când vedem sportivul apare în poze cu brandurile care îl sponsorizează, pe tricou, short sau încălţări.

Brandul ăla îi mănânce sportivului ăluia, el n-a stat toată ziua la birou facă bani de-o pâine şi pe urmă după job s-a dus alerge puţin pe pistă. Ăla îşi duhul toată ziua, fie soare, ninsoare, ploaie sau vânt, şi trage de el la maximum în sala de forţă, după care merge se odihnească, fiindcă aşa e viaţa de sportiv profesionist.

Şi fiindcă trebuie  mănânce şi el ceva, are nevoie de susținere. Susţinerea aia vine de la diferiţi finanţatori, dar în mare parte vine de la branduri şi din reclame, deci e absolut normal ca omul promoveze entitatea care îl ajută financiar, altfel s-ar lasă de sport şi şi-ar găsi un loc de muncă.

 

By | 2016-04-28T22:06:54+00:00 April 28th, 2016|General|

About the Author:

Maratonist, Inginer, Copywriter

Leave A Comment