CNSC 2015 – Storyscaping, lumea de poveste a brandurilor

Ca fost membru al echipei de organizare, sunt foarte incantat sa spun “CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 12-a editie”.

Evenimentul se prezinta astfelse ia un brand, se pune creativitate la discretie, se adauga multa strategie de comunicare, un praf de marketing si un varf de persuasiune, pentru a obtine conceptul de Storyscaping – tema pe care o vom dezbate in cadrul acestei editii.

Evenimentul va avea loc intre 23 si 24 aprilie 2015, la Universitatea Europei de Sud-Est Lumina (Soseaua Colentina, 64b). Mai multe informatii despre CNSC pot fi gasite pe site-ul cnsc.primeromania.ro.

Evenimentul va fi alcatuit dintr-o serie de conferinte menite sa ofere studentilor informatii esentiale despre Storyscaping. Conferintele vor fi completate de studii de caz relevante, care vor exemplifica strategiile create si implementate de branduri. Pe langa conferinte si studii de caz, in cadrul CNSC vor avea loc si workshopuri tematice care vor ajuta studentii sa faca trecerea de la partea teoretica a Storyscapingului la cea practica.

Storyscapingul reprezinta un concept care se bazeaza pe crearea unei povesti de brand si utilizarea ei intr-un marketing de tip 360 grade. Strategia implica crearea unor povesti care sa ii aduca pe consumatori mai aproape de valorile brandului, cu care ei reusesc in acest fel sa interactioneze si sa formeze o relatie pe termen lung.

Prima conferinta, Storyscaping: lumea de poveste a brandurilor, va avea loc pe 23 aprilie, (de) la ora 10:00, si le va oferi participantilor oportunitatea de a afla cateva dintre principiile acestui concept. In cadrul acestei conferinte, studentii vor avea ocazia sa afle de la invitati ce presupune acest strategia de Storyscaping, cum a aparut in Romania si ce metode folosesc brandurile pentru crearea unor lumi proprii. De asemenea, tehnicile utilizate, alaturi de trecerea de la the big idea la the organizing idea nu vor lipsa din panelul de discutii.

Cea de-a doua conferinta, Transmedia storytelling: un singur mesaj, platforme multiple, ce va avea loc in aceeasi zi, incepand cu ora 13:30, are menirea de a defini conceptul de transmedia storytelling, de a demonstra importanta implicarii consumatorului in strategia de brand, precum si interactiunea cu acesta. Mai mult decat atat, aceasta conferinta analizeaza impactul pe care il poate avea utilizarea simultana a tuturor canalelor disponibile pentru transmiterea mesajului.

Ziua a doua, 24 aprilie, va incepe cu o conferinta intitulata Visual storyscaping: de la crearea unor reclame la crearea unor povesti, de la ora 10:00, ce surprinde importanta unei conexiuni emotionale in crearea unui vizual, adaptarea mesajului la public, transformarea brandului intr-un lovemark prin Storyscaping, precum si exemple de branduri cu o identitate vizuala de remarcat.

Spre finalul zilei, de la ora 13 :00, in cadrul celei de-a patra conferinte, intitulate Storyscapingul – noua strategie in construirea unui brand de success, se surprind punctual avantajele si dezavantajele acestei strategii, povestea impartasita dintre brand si consumator, efectele asupra unui brand, precum si concluzii si previziuni viitoare ce vizeaza domeniul.

In cele doua zile de eveniment se vor desfasura workshopuri simultane sustinute de catre agentii de publicitate si companii, incepand cu ora 16:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le permite participantilor sa lucreze sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii, utilizand strategii de tip Storyscaping.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site-ul cnsc.primeromania.ro, la sectiunea Inscrieri si la adresa de email cnsc@primeromania.ro. Taxa de participare este de 40 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshopuri, este de 50 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include accesul la petrecerea din cea de-a doua zi de eveniment si gustarea din pauze.

By | 2015-03-18T17:26:13+00:00 March 18th, 2015|General|

About the Author:

Maratonist, Inginer, Copywriter

One Comment

  1. […] aici despre Congresul National al Studentilor la Comunicare si despre ce tema misto o sa fie anul […]

Leave A Comment